OŠ Vladimira Nazora – Postira |
Kurikulum |
Školska 2012./2013. |
 |
25.9.2012 |
Temeljem članka 28. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i članka 12. Statuta OŠ Vladimira Nazora, na prijedlog Učiteljskog vijeća, uz prethodnu raspravu na Vijeću roditelja, Školski odbor  na sjednici održanoj 25. rujna 2012. godine, donio je ovaj akt
OŠ Vladimira Nazora – Postira
Školski kurikulum, školska 2012./2013.
Školski razvojni plan…………………………………………………………. 0
Izborna nastava……………………………………………………………….. 1
Vjeronauk……………………………………………………………………….. 1
Informatika…………………………………………………………. …………. 2
Talijanski jezik………………………………………………………………….. 2
Razredna nastava……………………………………………………………… 3
Dopunska i dodatna nastava……………………………………………….. 3
Hrvatski jezik…………………………………………………………………… 3
Matematika……………………………………………………………………… 6
Engleski jezik……………………………………………………………………. 8
Predmetna nastava……………………………………………………………. 8
Matematika………………………………………………………………………Â 8
Kemija……………………………………………………………………………. 10
Izvannastavne aktivnosti…………………………………………………… 10
Dramska skupina………………………………………………………………. 10
Literarna skupina……………………………………………………………… 10
Ritmička skupina………………………………………………………………. 11
Recitatorska skupina…………………………………………………………. 11
EKO grupa……………………………………………………………………….. 11
Mali zbor……………………………………………………………. ………….. 12
Klapa……………………………………………………………………………… 12
Folklor……………………………………………………………………………Â 13
Mandolinski ansambl……………………………………………………….. Â 13
Astronomska gruupa…………………………………………………………. 13
Mladi povijesničari…………………………………………………………… 14
Geografska grupa………………………………………………………………. 14
Vjeronaučna grupa……………………………………………………………. 15
Mladi knjižničari……………………………………………………………….. 15
Turistička kultura………………………………………………………………Â 16
Učenička zadruga……………………………………………………………….. 17
Š.Š.K.Galeb………………………………………………………………………… 20
Izvanučionična nastava……………………………………….. …………….. 20
Izleti…………………………………………………………………………………. 20
Jedan dan u Splitu……………………………………………………………….. 20
Dan zahvalnosti za plodove zemlje…………………………………………. 20
Pozdrav proljeću……………………………………………….. ………………. 21
Posjet hidroelektrani……………………………………………………………. 21
Jednodnevni izlet: Trogir-Slapovi Krke-Šibenik………………………… 21
Izlet u Blaca……………………………………………………………………….. 21
Izlet parku u Sutivanu………………………………………………………….. 22
Posjet DHMZ u Splitu……………………………………………………………. 22
Jednodnevni izlet na Mosor…………………………………………………… 22
Učenička ekskurzija……………………………………………………………… 22
Izlet na Cetinsku krajinu…………………………………….. ……………….. 23
Izlazak u prirodu, likovnjaci…………………………………. ……………  . 23
Izlazak u prirodu, prirodnjaci……………………………………………….. Â 25
Posjet Židovskoj vjerskoj zajednici u Splitu……………………………….. 25
Posjet Hvarskoj biskupiji………………………………………………………… 26
Susret s pravoslavnim kršćanima u Splitu…………………………………. 26
Jednodnevni izlet u Salonu…………………………………………………….. 27
Terenska nastava: Zagreb-Garešina-Hrvatsko zagorije-Zadar……….. 28
Projekti………………………………………………………………………………. 29
Čitajmo zajedno – projekt………………………………………………………. 29
Dan darivanja krvi…………………………………………………………. ….. 29
Svjetski dan borbe protiv AIDS-a…………………………………………… 29
Dan sjećanja na Vukovar……………………………………………………….. 30
Svjetski dan knjižničara…………………………………………………………. 30
Projekt: Nazorovi dani………………………………………………………….. 30
Projekt: EKO škola…………………………………………………………. …….. 31
Svjetski dan voda…………………………………………………………………. 32
Svjetski dan šuma……………………………………………………………….. Â 32
Svjetski dan jabuka………………………………………………………………. 33
Položaj i prava žena kroz povijest…………………………………………….. 33
Čitamo mi,u obitelji svi………………………………………………………….. 34
PRIORITETNOPODRUČJEUNAPRJEÄENJA |
CILJEVI |
METODE I AKTIVNOSTI ZA OSTVARENJE CILJEVA |
NUŽNI RESURSI | DATUM DO KOJEG ĆE SE CILJ OSTVARITI | METODE I OSOBEODGOVORNE ZAPROVEDBU AKTIVNOSTI |
MJERLJIVI POKAZATELJI OSTVARIVANJA CILJEVA |
ZNANJA I VJEŠTINEIZ PREDMETA | 1.POVEĆATIZNANJA I VJEŠTINEUČENIKA2. POVEĆATIMOTIVACIJU ZAUČENJE KOD
UČENIKA 3.PROVOÄENJE TIMSKOG RADA ZBOG BOLJEG USVAJANJA NASTAVNIH SADRŽAJA KOD VEĆINE DJECE |
1. VEĆA UPOTREBA SUVREMENIH DIDAKTIČKIH MATERIJALA U NASTAVI2.KORIŠTENJE SUVREMENIH STRATEGIJA POUČAVANJA3. ŠTO VIŠE KORISTITI IZVANUČIONIČNI OBLIK NASTAVE4.KVALITETNO PLANIRANJE MEÄUPREDMETNE KORELACIJE5. POUČAVANJE UČENIKA O RACIONALNIM TEHNIKAMA UČENJA | 1. STRUČNA LITERATURA2. FINANCIJSKA SREDSTVA | 1. KONTINUIRANOKROZ GODINU | 1.ŠKOLSKI TIM ZAKVALITETU2. UČITELJI3.SRS, RAZREDNICI | 1. ANALIZA UČENIČKIHPOSTIGNUĆA2.REZULTATI ISPITAVANJSKOGVREDNOVANJA3. ANALIZA REALIZACIJE
IZVANUČIONIČNE NASTAVE |
ORGANIZACIJA NASTAVE I RADA | 1UČINKOVITIJAORGANIZACIJARADA RAZREDNIHVIJEĆA I AKTIVA RAZREDNE NASTAVE2. KVALITETNIJARAZMJENA
INFORMACIJA ČLANOVA RV |
1.RACIONALNO ISPLANIRATI RAD RAZREDNIH VIJEĆA2. ISKORISTITI VRIJEME PRIJE POČETKA ŠKOLSKE GODINE I ODMORAUČENIKA ( KADA SU SVI UČITELJI PRISUTNI U ŠKOLI NA UČITELJSKIMVIJEĆIMA )ZA ORGANIZACIJU RAZREDNIH VIJEĆA KAKO BI SE ODREÄENAPROBLEMATIKA RIJEŠILA PRIJE POČETKA NASTAVE | KVALITENIJA  ORGANIZACIJA RADA UV MEÄU ŠKOLAMA NA OTOKU U KOJIMA RADE UČITELJI   NAŠE ŠKOLE | 1.KROZ DVIJE ŠKOLSKE GODINE | 1.RAZREDNICI2. RAVNATELJ3. UČITELJI4. SRS | 1. BROJ UV, RV TIJEKOMŠKOLSKE GODINE2. PRAĆENJE BROJAPRISUTNIH ČLANOVANA RV ( POSTOTAK ) |
UKLJUČENOST ŠKOLE UPROJEKTE | 1.UKLJUČITI SE UMINIMALNOJEDAN AKTUALANPROJEKT U RH2. POKRETATI MALEPROJEKTE U ŠKOLI | 1. PRAĆENJE PONUDE PROJEKATA U RH2. MOTIVIRANJE UČITELJA ZA PROVOÄENJE PROJEKATA3. MOTIVIRANJE UČENIKA ZA SUDJELOVANJE U PROJEKTIMA4. MOTIVIRANJE RODITELJA UČENIKA ZA SUDJELOVANJE U PROJEKTIMA | 1. FINANCIJSKA SREDSTVA ZAPROVOÄENJE PROJEKATA | †DO KRAJA ŠK.GOD. 2011./12 | 1.RAVNATELJ2. SRS3.RAZREDNICI4.UČITELJI5. RODITELJI | 1.BROJ UČITELJAUKLJUČENIH U NEKE ODPROJEKATA2. BROJ PROJEKATA UKOJE JE ŠKOLAUKLJUČENA
3. UKLJUČENOST DJECE U PROJEKTE 4. BROJ RODITELJA |