OŠ Vladimira Nazora – Postira

Kurikulum

Školska 2012./2013.

 

25.9.2012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Temeljem članka  28. Zakona o odgoju i obrazovanju u osnovnoj i srednjoj školi i članka 12. Statuta OŠ Vladimira Nazora, na prijedlog Učiteljskog vijeća, uz prethodnu raspravu na Vijeću roditelja, Školski odbor  na sjednici održanoj 25. rujna 2012. godine, donio je ovaj akt


OŠ Vladimira Nazora – Postira

Školski kurikulum, školska 2012./2013.

 

Školski razvojni plan…………………………………………………………. 0

Izborna nastava……………………………………………………………….. 1

Vjeronauk……………………………………………………………………….. 1

Informatika…………………………………………………………. …………. 2

Talijanski jezik………………………………………………………………….. 2

Razredna nastava……………………………………………………………… 3

Dopunska i dodatna nastava……………………………………………….. 3

Hrvatski jezik…………………………………………………………………… 3

Matematika……………………………………………………………………… 6

Engleski jezik……………………………………………………………………. 8

Predmetna nastava……………………………………………………………. 8

Matematika………………………………………………………………………  8

Kemija……………………………………………………………………………. 10

Izvannastavne aktivnosti…………………………………………………… 10

Dramska skupina………………………………………………………………. 10

Literarna skupina……………………………………………………………… 10

Ritmička skupina………………………………………………………………. 11

Recitatorska skupina…………………………………………………………. 11

EKO grupa……………………………………………………………………….. 11

Mali zbor……………………………………………………………. ………….. 12

Klapa……………………………………………………………………………… 12

Folklor……………………………………………………………………………  13

Mandolinski ansambl………………………………………………………..   13

Astronomska gruupa…………………………………………………………. 13

Mladi povijesničari…………………………………………………………… 14

Geografska grupa………………………………………………………………. 14

Vjeronaučna grupa……………………………………………………………. 15

Mladi knjižničari……………………………………………………………….. 15

Turistička kultura………………………………………………………………  16

Učenička zadruga……………………………………………………………….. 17

Š.Š.K.Galeb………………………………………………………………………… 20

Izvanučionična nastava……………………………………….. …………….. 20

Izleti…………………………………………………………………………………. 20

Jedan dan u Splitu……………………………………………………………….. 20

Dan zahvalnosti za plodove zemlje…………………………………………. 20

Pozdrav proljeću……………………………………………….. ………………. 21

Posjet hidroelektrani……………………………………………………………. 21

Jednodnevni izlet: Trogir-Slapovi Krke-Šibenik………………………… 21

Izlet u Blaca……………………………………………………………………….. 21

Izlet parku u Sutivanu………………………………………………………….. 22

Posjet DHMZ u Splitu……………………………………………………………. 22

Jednodnevni izlet na Mosor…………………………………………………… 22

Učenička ekskurzija……………………………………………………………… 22

Izlet na Cetinsku krajinu……………………………………..  ……………….. 23

Izlazak u prirodu, likovnjaci………………………………….  ……………   . 23

Izlazak u prirodu, prirodnjaci………………………………………………..   25

Posjet Židovskoj vjerskoj zajednici u Splitu……………………………….. 25

Posjet Hvarskoj biskupiji………………………………………………………… 26

Susret s pravoslavnim kršćanima u Splitu…………………………………. 26

Jednodnevni izlet u Salonu…………………………………………………….. 27

Terenska nastava: Zagreb-Garešina-Hrvatsko zagorije-Zadar……….. 28

Projekti………………………………………………………………………………. 29

Čitajmo zajedno – projekt………………………………………………………. 29

Dan darivanja krvi………………………………………………………….  ….. 29

Svjetski dan borbe protiv AIDS-a…………………………………………… 29

Dan sjećanja na Vukovar……………………………………………………….. 30

Svjetski dan knjižničara…………………………………………………………. 30

Projekt: Nazorovi dani………………………………………………………….. 30

Projekt: EKO škola…………………………………………………………. …….. 31

Svjetski dan voda…………………………………………………………………. 32

Svjetski dan šuma………………………………………………………………..   32

Svjetski dan jabuka……………………………………………………………….  33

Položaj i prava žena kroz povijest…………………………………………….. 33

Čitamo mi,u obitelji svi………………………………………………………….. 34

 

 

 

 

PRIORITETNOPODRUČJEUNAPRJEĐENJA

CILJEVI

METODE

I AKTIVNOSTI

ZA OSTVARENJE CILJEVA

NUŽNI RESURSI DATUM DO KOJEG ĆE SE CILJ OSTVARITI METODE  I OSOBEODGOVORNE  ZAPROVEDBU AKTIVNOSTI

MJERLJIVI POKAZATELJI

OSTVARIVANJA CILJEVA

ZNANJA I VJEŠTINEIZ PREDMETA 1.POVEĆATIZNANJA I VJEŠTINEUČENIKA2. POVEĆATIMOTIVACIJU ZAUČENJE KOD

UČENIKA

3.PROVOĐENJE TIMSKOG RADA ZBOG BOLJEG USVAJANJA NASTAVNIH SADRŽAJA KOD VEĆINE DJECE

1. VEĆA UPOTREBA SUVREMENIH DIDAKTIČKIH MATERIJALA U NASTAVI2.KORIŠTENJE SUVREMENIH STRATEGIJA POUČAVANJA3. ŠTO VIŠE KORISTITI IZVANUČIONIČNI OBLIK NASTAVE4.KVALITETNO PLANIRANJE MEĐUPREDMETNE KORELACIJE5. POUČAVANJE UČENIKA O RACIONALNIM TEHNIKAMA UČENJA 1. STRUČNA LITERATURA2. FINANCIJSKA  SREDSTVA 1. KONTINUIRANOKROZ GODINU

1.ŠKOLSKI TIM ZAKVALITETU2. UČITELJI3.SRS, RAZREDNICI 1. ANALIZA UČENIČKIHPOSTIGNUĆA2.REZULTATI ISPITAVANJSKOGVREDNOVANJA3. ANALIZA REALIZACIJE

IZVANUČIONIČNE

NASTAVE

ORGANIZACIJA NASTAVE I RADA 1UČINKOVITIJAORGANIZACIJARADA RAZREDNIHVIJEĆA I AKTIVA RAZREDNE NASTAVE2. KVALITETNIJARAZMJENA

INFORMACIJA

ČLANOVA RV

1.RACIONALNO ISPLANIRATI RAD RAZREDNIH VIJEĆA2. ISKORISTITI VRIJEME PRIJE POČETKA ŠKOLSKE GODINE I ODMORAUČENIKA ( KADA SU SVI UČITELJI PRISUTNI U ŠKOLI NA UČITELJSKIMVIJEĆIMA )ZA ORGANIZACIJU RAZREDNIH VIJEĆA KAKO BI SE ODREĐENAPROBLEMATIKA RIJEŠILA PRIJE POČETKA NASTAVE KVALITENIJA   ORGANIZACIJA  RADA UV MEĐU  ŠKOLAMA NA  OTOKU U KOJIMA  RADE UČITELJI    NAŠE ŠKOLE 1.KROZ DVIJE ŠKOLSKE GODINE 1.RAZREDNICI2. RAVNATELJ3. UČITELJI4. SRS 1. BROJ UV, RV TIJEKOMŠKOLSKE GODINE2. PRAĆENJE BROJAPRISUTNIH ČLANOVANA RV ( POSTOTAK )
UKLJUČENOST ŠKOLE UPROJEKTE 1.UKLJUČITI SE UMINIMALNOJEDAN AKTUALANPROJEKT U RH2. POKRETATI MALEPROJEKTE U ŠKOLI 1. PRAĆENJE PONUDE PROJEKATA U RH2. MOTIVIRANJE UČITELJA ZA PROVOĐENJE PROJEKATA3. MOTIVIRANJE UČENIKA ZA SUDJELOVANJE U PROJEKTIMA4. MOTIVIRANJE RODITELJA UČENIKA ZA SUDJELOVANJE U PROJEKTIMA 1. FINANCIJSKA  SREDSTVA ZAPROVOĐENJE  PROJEKATA ‐ DO KRAJA  ŠK.GOD.  2011./12 1.RAVNATELJ2. SRS3.RAZREDNICI4.UČITELJI5. RODITELJI 1.BROJ UČITELJAUKLJUČENIH U NEKE ODPROJEKATA2. BROJ PROJEKATA UKOJE JE ŠKOLAUKLJUČENA

3. UKLJUČENOST DJECE U

PROJEKTE

4. BROJ RODITELJA